IT Support

Hieronder kunt u een overzicht vinden van onze Servicecenter diensten.

Servicecenter

Uw bedrijf verandert en u overweegt uitbesteding. U heeft waarschijnlijk dan vragen over de inrichting, beheer en ondersteuning van uw ICT omgeving. Als de benodigde capaciteit van uw bedrijf verandert, dan wilt u graag weten hoeveel uw IT-afdeling de komende jaren kost. In deze situaties is Running IT de perfecte partner: ons Servicecenter fungeert voor u als centraal aanspreekpunt bij vragen of incidenten. Bij het contact met ons Servicecenter krijgt u altijd een van uw vaste contactpersonen uit uw eigen klantteam. Dat werkt wel net zo makkelijk.

Met het Running IT onderhoudscontract bent u verzekerd van

  • Geen zorgen over techniek, beheer, onderhoud en back-up
  • Vaste lage kosten per werkplek per maand
  • Heldere afspraken en korte responstijden
  • Optimale bereikbaarheid; altijd en overal werken
  • Zelf je apparatuur kiezen; Bring Your Own Device / Choose Your Own Device
  • Bespaar tijd; één vast aanspreekpunt voor al uw IT- en telecomdiensten
  • First class support door jarenlange ervaring

Éen aanspreekpunt voor al uw IT, communicatie en beveiligingsoplossingen.

Centraal aanspreekpunt

We werken voor u als ‘single point of contact’ : als vragen of incidenten gemeld worden die voor andere (ICT-)leveranciers bestemd zijn, worden deze ook door ons Servicecenter in behandeling genomen en doorgezet naar de betreffende leverancier. Het Servicecenter bewaakt de voortgang en koppelt deze terug naar de betreffende gebruiker. U wordt dus niet meer van het ‘kastje naar de muur gestuurd’ tussen uw verschillende leveranciers.

De belangrijkste redenen voor uitbesteding

  • U kunt de service aan uw klanten niet garanderen als een van uw medewerkers uitvalt.
  • U bent ontevreden over de kwaliteit van de bestaande service aan uw klanten.
  • U heeft de IT-kosten niet onder controle.
  • U wilt uw openingstijden uitbreiden.

Heldere afspraken en korte responstijden

Onze serviceorganisatie is op basis van ITIL ingericht, maar werkt pragmatisch. Uiteraard leggen we alle afspraken voor ondersteuning vast in heldere afspraken, waarbij ook ondersteuning buiten de reguliere kantoortijden mogelijk is. Met ons Servicecenter wordt u ondersteund door ervaren en betrokken professionals die snel schakelen en altijd voor u klaarstaan.

Ook met eigen Helpdesk kunt u klant zijn

U heeft een eigen helpdesk. Geen probleem. Running IT werkt uitstekend samen met uw helpdesk.
Via speciale helpdesksoftware zet u moeilijke problemen eenvoudig door naar onze specialisten. Zo doen uw helpdeskmedewerkers waar zij goed in zijn: zij leveren directe service aan uw gebruikers. En wij lossen voor u de moeilijke IT-problemen op. Ook kunt u met ons in gesprek gaan om veelvoorkomende onderhoudstaken te automatiseren. Zo houdt u zoveel mogelijk tijd over voor service aan gebruikers en strategische IT-taken.

Contact met onze Servicedesk

Altijd bereikbaar zoals u dat wenst.

Telefoon

Spreek één van onze medewerkers door te bellen naar:

+31 (0)88 2383 000

E-mail

Verstuur op uw gemak een e-mail naar :

servicecenter@runningit.nl

Bespaar direct tijd en geld

Het Servicecenter van Running IT garandeert voldoende mensen en uitstekende service. Altijd. Met Running IT kiest u een partner die kritisch meedenkt en snel schakelt. En als u het wenst, leveren wij rapporten over uw IT. U hoeft niet te investeren in dure krachten en opleidingen. U investeert alleen in uw kernactiviteiten. En wij garanderen de nieuwste IT-ontwikkelingen binnen uw bedrijf en snelle inzet van mensen voor u.

Waarom Running IT als partner?

Veel organisaties hebben hun helpdesk al eens uitbesteed. Met wisselend succes. Waarom zou u kiezen voor Running IT? Met ons kiest u voor ruime ervaring met IT-dienstverlening en het inrichten van helpdesks. Inmiddels hebben vele klanten hun IT-beheer aan ons uitbesteed en kunt u bij ons ook uw complete helpdesk outsourcen. Wij delen graag onze kennis en ervaring met u, zodat u de juiste beslissingen kunt nemen.

Meer weten?

Kom eens langs bij een van onze vestigingen in Amsterdam of Utrecht voor een kop koffie en een goed gesprek. We zijn er voor u. Bel ons op 088 2383 000 of stuur een e-mail naar info@runningit.nl

Rob Zwezereijn

Directeur 088-2383010 rob.zwezereijn@runningit.nl