Service & Support

Ons Servicecenter is op werkdagen geopend van 8:30 uur ‘s ochtends tot en 17:30 uur ‘s avonds.

Ons Servicecenter fungeert voor u als centraal aanspreekpunt bij vragen of incidenten. Het Servicecenter verzorgt de aanname, registratie, prioriteitstelling, routering en voortgangsbewaking van deze vragen, verzoeken en incidenten. Running IT; Éen aanspreekpunt voor al uw IT, communicatie en beveiligingsoplossingen.

Bereikbaarheid Servicecenter

  • U belt tegen het lokale tarief, plus eventuele kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
  • De maximale wachttijd is 5 minuten tijdens kantooruren.
  • Het Servicecenter is eenvoudig via email te bereiken: servicecenter@runningit.nl
}

Openingstijden

Ons Servicecenter is op werkdagen geopend van 8:30 uur ‘s ochtends tot en 17:30 uur ‘s avonds. Buiten kantooruren staan wij bij spoed ook graag voor u klaar. De vaste contactpersonen bij onze klanten zijn bekend met de daarvoor beschikbare telefoonnummers.

s

Nog geen klant?

Bent u nog geen klant maar wel dringend opzoek naar ondersteuning? Wij kunnen nog dezelfde dag voor u klaar staan.

Hiervoor neemt u bij contact met ons op en vraagt u naar Rob Zwezereijn (088 – 2383010).

Geen spoed? Stuur een e-mail: rob.zwezereijn@runningit.nl

 

p

Onderhoud en storingen

Voor een overzicht met storingen en geplande onderhoudswerkzaamheden op door Running IT geleverde internet en VoIP diensten van Routit gaat u naar www.cspreporter.nl.

Overige internetproviders:

Éen aanspreekpunt voor al uw IT, communicatie en beveiligingsoplossingen.

TeamViewer

Download hier (gratis) de laatste versie van TeamViewer voor ondersteuning op afstand door een van onze medewerkers.
pageHeaderImage_photo_162[1]

Meer weten?

Kom eens langs bij een van onze vestigingen in Amsterdam of Utrecht voor een kop koffie en een goed gesprek. We zijn er voor u. Bel ons op 088 2383 000 of stuur een e-mail naar info@runningit.nl

Rob Zwezereijn

Directeur 088-2383010 rob.zwezereijn@runningit.nl